Goede sokken = goede service !

Bij goede sokken, hoort natuurlijk ook goede service. Op deze pagina vind je alles wat je zoekt als het gaat over onze service en producten. Informatieve vragen vooraf stel je het beste via e-mail of onze live-chat, want dan kunnen we het meest gestructureerd advies geven. Bekijk voor je verder gaat onze veelgestelde vragen!

Veelgestelde vragen top 3

1. Met welke levertijd moet ik rekening houden?

Producten die op voorraad zijn worden de volgende dag bezorgd. Wil je weten wanneer je jouw bestelling in huis hebt? Volg je verzending online via de ontvangen track & trace code. Geen code ontvangen? Vraag hem hier op.

2. Ik wil mijn product retourneren

Binnen 30 dagen na ontvangst van je product kun je je product kosteloos retourneren via het online aanmeldformulier. Wanneer het product in originele staat bij ons binnenkomt, ruilen we het graag voor je om. Wil je je geld terug? Dan storten we het volledige bedrag terug op dezelfde rekening als waarmee je besteld hebt. Lees hier meer over retourneren.

3. Hoe lang heb ik garantie op mijn product?

Bij al onze producten zit minimaal één jaar garantie. Bekijk de productspecificaties om te zien hoe lang de garantie is. Ben je toch niet helemaal tevreden? Dan lossen we dat graag voor je op. Lees meer over retourneren en ruilen.

Staat je vraag er niet tussen? Ga naar onze veelgestelde vragen sectie.