Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Retourneren

    Ben je toch niet helemaal tevreden over je aankoop, of heb je de verkeerde bestelling ontvangen? Geen probleem! Dit gaan we voor je oplossen. Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt voor het retourneren of ruilen van een bestelling. Voor vragen kun je ons het best bereiken via e-mail.

    Herroepingsrecht

    Tot 14 dagen na het ontvangen van je bestelling heb je het recht zonder opgave van reden je order te annuleren. Dit kun je doen door ons te melden dat de gehele bestelling of een deel ervan retour komt via de knop retour aanmelden hieronder. Na het aanmelden van je retour heb je nogmaals 14 dagen de tijd om de product(en) daadwerkelijk naar ons terug te sturen.

    Je krijgt dan zo snel mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding het volledige orderbedrag of de kosten van de geretourneerde producten inclusief verzendkosten terugbetaald. Ook de kosten voor retour naar ons worden vergoed als de producten door ons toedoen niet juist waren. Het orderbedrag zal worden teruggestort op het rekeningnummer of de account waarmee de bestelling aanvankelijk betaald is.

    Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, dient het product met alle geleverde toebehoren en indien redelijkerwijze mogelijk, in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Wij hebben het recht te wachten met terugbetalen totdat de geretourneerde producten door ons ontvangen en goedgekeurd zijn. Op deze manier kun je bij ons zorgeloos online bestellen.

    Hoe werkt retourneren?

    Stap 1: Meld je retour aan

    Om je retour aan te melden heb je het trackingnummer van je de bestelling die je terug wilt sturen nodig, deze heb je ontvangen op het door jouw opgegeven mailadres. Klik op de onderstaande knop en gebruik dit trackingnummer in combinatie met je postcode om de retour aan te melden en het verzendlabel te printen.

    Retour Aanmelden

    Tracking nummer vergeten? Geen probleem! Stuur ons een mailtje en we zoeken hem voor je op!

    Stap 2: verpakken en versturen

    Zorg ervoor dat de producten goed verpakt zijn. Op basis van de staat waarin we ze ontvangen, behouden wij het recht om de producten te weigeren. Vergeet niet om bij je retourzending ook het bestelnummer en de gewenste actie te vermelden.

    Het Retour adres wordt automatisch op het label geprint en heb je bij stap 1 ontvangen. Plak dit label duidelijk op het retourpakket. Geef het pakket af bij een DPD-punt. Bewaar het verzendbewijs goed, hiermee kun je retourzending volgen.

    Stap 3: omruilen en vergoeding kosten

    Wanneer je je sokken wilt ruilen, sturen wij je de gewenste producten toe na ontvangst van het geretourneerde pakket. Het vergoeden van kosten van de bestelling en de verzendkosten gebeurd wanneer wij de producten correct en in goede staat hebben ontvangen en je retour binnen de garantietermijn valt.

    Indien de te retourneren producten ondeugdelijk of door ons toedoen onjuist zijn ontvangen kun je naast de kosten van de bestelling en verzending ook de retour verzendkosten vergoed krijgen. Let op, indien je de verkeerde kleur, maat of type sokken besteld hebt of het product niet naar je smaak is, zullen wij de retour verzendkosten niet vergoeden.

    Wanneer is retourneren mogelijk?

    Indien de bestelde producten in een zo oorspronkelijk mogelijke staat verkeren kunnen deze geretourneerd worden. Producten die gedragen of gewassen zijn kunnen wij niet terugnemen. Ben altijd voorzichtig met verpakkingen openen of beschadigen.

    Als je iets wil terugzenden moet de verpakking zo intact mogelijk en het liefst geheel onbeschadigd zijn. Denk hierbij aan alle kaartjes, doosjes, labels en stickers. Het is niet noodzakelijk om de verpakking open te scheuren om te bepalen of je het product wilt houden of retourneren.

    Je bestelling retourneren

    • Tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling kun je deze annuleren en voor retour aanmelden.
    • Bestelde producten kunnen binnen 14 dagen na annulering geretourneerd worden.
    • De geretourneerde producten zijn onbeschadigd, ongedragen en niet gewassen en verkeren in een zo oorspronkelijk mogelijke staat met intacte verpakking.
    • De kosten van de geretourneerde producten worden binnen 14 dagen na retour aanmelding door ons teruggestort.
    • Voor de verzendkosten van de retourzending rekenen wij een eigen bijdrage van 2,95.
    • Bestelling verkeerd of beschadigd ontvangen? De retour Verzendkosten zijn voor onze rekening.

    Retour aanmelden

    Klik om je retour aan te melden op de onderstaande knop:

    Retour Aanmelden

    Heb je vragen over retourneren of is er iets fout gegaan met je bestelling? Dan lossen we dat graag snel en kosteloos op. Neem in dat geval even contact met ons op.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »